Saturday, September 25, 2010

what should i do????

first of all,sedekahkan al-fatihah kepada arwah nenek kwan aku..aku,x tau nak buat macam mana nak comfort dia,sebab aku x pandai bab2 ni..lagi 1,aku x boleh tahan,nak nangis jugak(sibuk je kan??).huhu..apa patut aku buat ni??
Yang hidup tu,tetap akan pergi kan..yang tu lumrah dan circle of life..tapi,kita yang hidup ni tetap aan rasa sedih..x pe,normal la tu,sebab orang yang kita sayang,dah x de kan..at first,mungkin susah nak terima dan x dapat nak percaya kan,take your time..n be strong..tu je aku boleh cakap..
Aku pun sama je macam korang,aku pun pernah kehilangan orang yang tersayang..selalu orang kata,alah bisa tegal biasa kan..kalau da banyak kali rasa tu,dah tegal la orang kata,x sedih sangt,tapi,aku ni..x tegal2..sedih macam tu jela jugak.sedih2 jugak,tapi kita jangan lupa doakan mereka yang telah pergi..tu je yang boleh kita  sumbangkan kepada mereka dan tanda kita x lupakan mereka..
Kematian ni berlaku secara tiba2 kan,.xpe,menangisla kalau itu yang akan buatkan kamu tenang..kalau perlukan sokongan dan teman untuk bercerita,InsyaAllah,i'm here for u..:(

No comments: