Thursday, September 30, 2010

:Treasure hunt 2010:

hehehe..
Tergelak aku bila teringat treasure hunt ni..best oo.rugi sape2 yang x join tu.time ni la kitorg jadi semakin rapat,bekerjasama(macam wonderpets la pulak..).yang x berapa nak rapat pun jadi rapat,apatah lagi yang dah rapat,jadi semakin rapat..alhamdulillah,kitorang dapat selesaikan tana sorang pun yang cedera.tapi kalau sakit2 kaki tu,normallah kan..da muka sorang2 malas nak bersenam..kalau nak tau banyak lagi,cik nur banyak cerita..thanx ye..:)
 ni la muka2 ahli kumpulan aku yang best..terbaik lah korang..sorang je lelaki,ye betulla apa yang korang nampak tu..kesian kan dia..he3..mula2 diala yang excited.go panta rei go!! haa..nama kumpulan aku panta rei which means everythings flow if u wait long enough..but then,dia pun pancit sama je macam kitorg..hehe

 ni pagi2 tu,time tunggu semua ahli kumpulan sampai..time ni excited lagi ni..muka pun fresh je..
 hehehe..tengok muka kami,putih kan,terima kasih tepung free..ada ke kena basahkan muka sebelum tiup tepung,memang melekat la tepung tu kat muka..tapi tu la kenangan..hehe
 haa..yang ni 1 je aku x buat..give up awal2 lagi..kalau buat gak,mau nya hujan mata aku..tengok pun da mendung da cuaca mata aku..huhu..ni kena godek2 bekas tu cari syiling tahun 2001.dalam bekas tu kan,ada...huuu...ada ulat!!!wekkz..geli den..
 tengok la kumpulan aku,semua nya kaki bergambar je..time sampai checkpoint pun sempat lagi..macam mana nak menang ni korang??(tapi,memang dah kalah pun..hihihi)asal dengar je orang kira 1,2,3 semua pandang kamera x kira tgh buat apa pun..ha3..
ni last gambar kami..tengah tunggu driver datang ambik lepas settle semua nya..muka penat je masing2..

hope dapat join lagi program macam ni & dapat la eratkan ukhuwah kami lagi..lagi best kalau semua dapat join sekali..:P

p/s :even kalah,asal kita have fun,ok la kan...:P

No comments: