Monday, September 20, 2010

kenapa kan kita lebih menghargai seseorang tu bila dia da jauh @ x de da...

salam 1 Malaysia...(ceewahh..
haa...pasal yg harga menghargai ni,kenapa ye?? time dia depan mata,sombong..x nak menghargai betul2,but then bila dia da jauh dari kita,mula la kan nak feeling2,touching2..pastu nangis la kan(ye ke??)..time depan mata tu,dia nak spent time sama2,buat2 sibukla,x ada masamacam2 alasan..haa bila da x ada,baru nak menyesal.x payah la nak nyesal2 segala,salah siapa??kita gak kan..ni peringatan untuk aku gak la kan..:(

haa..korang mcam ni x??nasihat aku,x elok buat macam ni..kita patut nya sentiasa menghargai orang2 tersayang setiap masa..aku mengaku,aku x sempurna,entah2 aku pun macam tu jugak..aku sedih la..(ni nak touching la ni..)..

aku mintak maaf  zahir dan batin ye kepada kawan2,family2 kalau aku ada membuat kesilapan sepanjang kita kenal dan kalau2 aku ada berperangai macam aku tulis kat atas..walaupun,raya da lepas,tapi still bulan syawal kan..tapi,kalau da buat salah,mintak maaf jela ye dak walaupun bukan bulan raya ni..

p/s : makan kuih,jangan lupa aku..sedih2..

2 comments:

nunama said...

haha tau pon..
dah tau org tu nak spent time sesama, buleh lak dia ketawa..

hehe. papepon, semoga korg bahagia hingga ke syurga.. eceeewaaah!! =D

yon said...

isy..ni bukan utk dia la.yg gelak tu,da kelakar,gelak jela kan..he3..